Gevoelige huid

Hydra Red-Out facial met lichaamsmassage

Probleem: Gevoelige huid & Couperose

Een gevoelige huid is een huid die teveel prikkels krijgt. Het kan zijn dat de huid pijnlijk aanvoelt of geïrriteerd is. Een gevoelige huid kan zowel droog als vet zijn. Een gevoelige of reactieve huid kan rode vlekken hebben en is vatbaarder voor invloeden van buitenaf. Een gevoelige kwetsbare huid vertoont vaak ook rode gesprongen adertjes op de wangen, dit noemen we couperose. Couperose kan het gevolg zijn van extreme temperatuur schommelingen, genetische zwakke haarvaatjes of het verdunnen van de huid.

Probleem: Gevoelige huid & Couperose

Intake en behandelplan

De huidcoach brengt uw wensen in kaart samen met de resultaten uit haar huidanalyse. Ze heeft uw huid onderzocht op structuur, conditie en mogelijke problemen. De huidcoach heeft nu genoeg gegevens om samen met u een persoonlijk behandelplan samen te stellen. Zij adviseert u welke technieken, producten en apparatuur voor u het meest geschikt zijn en waarom. Verder zal zij u informeren hoe deze producten inwerken op uw huid en welk effecten zij hebben. De belangrijkste aandachtspunten van iedere behandeling zijn uw wensen, uw vragen en het allerbelangrijkste: het hoogst haalbare resultaat.

Oplossing: Tolerantie verhogen | Adertjes versterken

Hydra Red-Out Facial is een Neuro cosmetische behandeling en werkt op de wisselwerking tussen de huid en het zenuwstelsel. Het remt de boodschappers die verantwoordelijk zijn voor ontstekingen in de huid en vermindert de reactiviteit van de huid en het stimuleert de aanmaak van endorfines. Hierdoor kan het stress niveau in de huid worden verlaagd en de tolerantie drempel worden verhoogd. Hydra Red-Oud Facial werkt op 2 unieke manieren:

• Anti Stress – de prikkel die ontstekingen veroorzaakt blokkeren.
  • Anti Pijn – stimuleert de afscheiding van endorfine.

Het ingrediënt wat afkomstig is uit de nutriënten therapie S-acetyl en Alpha liponzuur wat er voor zorgt dat de gevoeligheidsdrempel van de huid verhoogt en de reacties minder worden) daarom zal couperose ook verminderen en niet uitbreiden en gaat ontstekingen tegen en kalmeert de gevoelige huid.

Belofte na de behandelkuur: Gezonde huid  die minder reactiegevoelig is

De Hydra Red-Oud Facial heeft een intensieve, directe werking en brengt de huid weer in balans. Het vermindert rode vlekken, couperose en irritatie. Het herstelt zichtbare kleine vaatjes en versterkt de vaatwanden waardoor couperose minder kans krijgt. De gevoelige huid verandert zichtbaar en door het diepe, kalmerende effect ziet ze er helder en stralend uit.

Advies

Wij adviseren de Dr. Don Hydra Red-Oud Facial als kuur in te zetten van minimaal 3  behandelingen met tussenpozen van steeds 4 weken.

Certified Peelings Certified XLHair Face Lifting Techniqiues