Klachten en geschillen

Bij Clinique Dr. Don staan professionele zorg en aandacht van de patiënt altijd centraal. Bij Clinique Dr. Don doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.

“Soms is het indienen van een klacht over een medische behandeling of dienstverlening niet gemakkelijk. Maar Clinique Dr. Don ziet iedere klacht als een kans om onze dienstverlening en/of behandeling te verbeteren en waarderen de moeite die u neemt om de klacht te formuleren.”

Indien u niet tevreden bent over een bepaald onderdeel van de dienstverlening van Clinique Dr. Don en u er niet uitkomt met de betrokken persoon, kunt u dit mondeling of schriftelijk kenbaar maken:

Mondeling
Dit kunt u doen bij mevrouw Caroline Velthuis, manager front en backoffice. Zij zal samen met u bekijken of de klacht ook mondeling op te lossen is en zal uw klacht intern bespreken met een inhoudsdeskundige medewerker die betrokken is bij de klacht of er helemaal van op de hoogte is. Mocht dit uiteindelijk niet naar tevredenheid verlopen, geeft mevrouw Caroline Velthuis de klacht rechtstreeks door aan de klachtenfunctionaris.

Schriftelijk
Mocht na behandeling van de klacht door de interne klachtencommissie de klager van mening zijn dat diens belangen onvoldoende zijn beoordeeld, dan staat een gang naar de onafhankelijk externe klachtenfunctionaris open. Onze artsen zijn aangesloten bij DokH, (onafhankelijke kwaliteitsorganisatie). Onze lidmaatschapnummers zijn: 25889, 25890, 25891 en 2589. Meer informatie kunt u vinden op www.dokh.nl .

Meer informatie?
 

Formulieren

Het klachtenformulier en het klachtenreglement van Clinique Dr. Don vormen één geheel.
Leest u alstublieft het klachtenreglement goed door als u het klachtenformulier wilt invullen.
Wilt u advies of heeft u vragen over de procedure neem dan even contact op met Caroline Velthuis zij helpt u verder 074-3030250.

Formulieren downloaden:

 

Onze algemene voorwaarden kunt u hier lezen.

Deze pagina en de documenten kunnen altijd na overleg met de klachtencommissie gewijzigd worden.

button

Vul in en wij nemen contact met u op!





           

Wij zijn aangesloten bij

  • NVCG
  • NVVH
  • NVVCC
  • Anbos
  • DGAUF
  • DALA